Taylor talar ut.

Hejsan, idag har jag verkligen vaknat på fel sida.
Hela dagen har jag kännt att jag bara vill gå i ide och inte vakna förrens om en mycket lång tid.
Sedan idag har jag och Troy inte haft det så bra, allt känns skit och jag vill bara komma bort ett tag. Jag BEHÖVER DET!!!

Jag är jävligt livsmedveten, och jag har varit med om mer än vad dom flesta 80 åringar har, och jag är fortfarande bara en tonåring! jag vet att livet är hårt och jag vet oxå att man måste försöka fixa allt som går snett, man kan inte bara rymma från sina problem men just nu känner jag att jag måste.
resa långt bort och bara få vara tillsammans med Hayley, BARA VI TVÅ! bara att vara tillsammans och inte behöva känna eller snacka med någon, att göra spa tillsammans och skippa allt annat!
Jag vill bara känna din närhet, du är min bästa vän och jag kommer aldrig att släppa dig det kan jag lova.
jag lovar med djupet av mitt hjärta, till dig kan jag verkligen berätta allt för dig och jag vet att du alltid hjälper mig nometterwhat, du är min prinsessa!
jag älskar dig Hayley! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0