Taylor säger, sånt 'e livet..

Som rubriken lyder.. Sånt 'e livet.. Hayley har dumpat sin kille Kevin. Där med sitter Kevin hemma och deppar, men han har fakiskt ingen annan än sig själv att skylla, för han har ju inte precis betett sig som en prins. Okej, det är jävligt synd för dom två passade så jävla bra tillsammans, men eftersom Hayley ine hade några känslor kvar för han så var detta de Bästa sättet.. Nu skrev jag om hayleys problem, och inte mina, men Skitsamma :). Jag och min lilla prins TROY är fortfarande tillsammans och fortfarande lyckliga! I ett tidigare inlägg skrev jag ju att jag skulle gå till soc, i did it! Både mamma och pappa fick en väckar klocka och jag mår bra nu. Talk to you later, ska hoppa upp ur badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0