Taylor here..

kära dagbok..
igår blev min kompis jättefull, och hon var jättejobbig, jag fick ta hand om henne som jag får ta hand om småbarnen.
det var jobbigt för hon lyssnade inte på mig när jag sa massa saker hon borde göra för att nyktra till, och hon tog upp detta med att Troy varit otrogen mot mig en gång i tiden, och andra saker som jag inte vill veta.
Ändå var det roligt men ändå jobbigt, jag tror att det jobbigaste var att hon vägrade göra saker som vi sa till henne att göra, för vi skulle ut och gå en runda och sen dra hem till mig, och då tog det kanske 20 minuter innan vi kom ut för hon typ vägrade.
Just nu ligger hon i badet och jag sitter vid datorn ska snart börja städa för att det ser ut som kom och hjälp mig att döö!!

Jag älskar Troy, men vi har haft så mycket nu på sista tiden, det är nästan som om någon av oss kommer att göra slut bara för att alla våra ''bråk'', ingen orkar egentligen med dom, och dom är meningstlösa, men ändå känns det som om vi måste bråka, och säga hur vi tycker och vad vi gör fel imot varandra!
Detta är sjukt, och jag ska verkligen försöka att sluta hålla på när han börjar.
han är värd att kämpa över!
okej, han har varit otrogen, och jag är livsrädd över att det kommer hända igen, men jag litar på han och alla är värda en andra chans, men händer det igen, då är det slut..
tyvärr, även om jag inte vill göra slut så kommer det bli så för då funkar det inte, om han springer runt till alla andra,
och det värsta var att han var otrogen med min BÄSTA KOMPIS!
usch, jag vill inte ens snacka om det.

men nu ska jag bege mig mot damsugaren så att det bli klart här hemma någon jävla gång :(
hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0