Taylor här!

Tjenare, Taylor här.

Jag har nyss bråkat med min mamma, men nu är allt bra igen. Jag tänker inte berätta allt i lilla minsta detalj för det kommer att ta hela jävla natten, Så det orkar jag inte med. Men jag kan berätta kortfattat. Hon typ hade bråkat med en i vår famij, darför blev jag fett arg och ledsen, för min mamma har en tendens (stavning) till att bara tro att hon har rätt hela jävla tiden trotts att hon ej har det. Hon har faktiskt ofta fel om jag ska vara ärlig. Men anyway.. Så sa jag till henne att jag aldrig mer ville se henne och sånt, för jag har fått nog! hon går mig på närverna. Och jag är trött på att alltid bli behandlad som ett djur, därför sa jag till på skarpen idag! Så då blev hon typ ledsen(?) haha. Nog första gången hon blev ledsen över att jag sa något sådant till henne. I andra fall brukar hon inte bry sig. Så hon gick upp på mitt rum och börja snacka med mig. Så vi snackade i typ en halvtimme och nu är allt bra igen, typ.. Fast hon vill att jag ska börja snacka med en psykolog!? Tro mig jag vill inte göra om det.. Men hon typ TVINGAR MIG. Vilket jag inte är så glad över.
jaja, sånt är livet, och mitt suger rätt mycket!
Men jag överlever.
Imorgon ska jag träffa Hayley, Troy och Kevin!
Detta ska bli underbart, för jag känner att jag behöver få komma bort!
Och det bästa är att min mens har slutat, så Troy och jag kan ha lite roligt"
Mens är nog det värsta som finns, den kommer alltid vid fel tillfälle och det är blött och äckligt, dessutom har man ju nästan alltid SJUKT ONT i magen, vilket heller inte är så roligt. Därför är jag jätteglad att den har slutat.
Jag tycker att tjejer bara typ ska ha mens i en dag eller så, den behöver ju inte vara där i en hel vecka!!!
Herregud alltså! -.-
usch nu känner jag att jag har skrivit av mig lite! Nu tror jag att jag äntligen kan sova, haha jag var bara tvungen att skriva av mig innan jag skulle sova för annars skulle jag inte kunna sova.
Men nu tror jag att jag ska sova lite eftersom jag har fått skriva av mig. haha.
godnatt! sov INTE gott alla där ute! ;)
Kram Taylor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0