taylor blir arg!

Jag vill bara säga att jag hatar när äckliga små folk skriver till mig på facebook, HELA TIDEN!
det är sjukt störigt för dom kan inte ens svenska, och i skolan håller dom på att skrika massa saker efter mig, som tillexempel ''ey säxu'' och massa sådant, och går jag med min bästa killkompis skriker dom, '' ey bratte, knyla häne''
och massa sånt. det är så jävla sjukt störigt så det är inte sant.
Missförstå mig inte nu, jag är inte rasist, ska jag vara ärlig är jag själv lite utlänsk, så rasist är jag INTE!
jag tycker bara att det är störigt när folk från andra länder kommer till sverige och inte kan visa någon respekt!
att snatta, slå och döda folk var väl inte varför ni kom hit? ni kom väl hit för det var krig i erat land?!
akta så ni inte får åka tbx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0