Jag är sjukt trött på mitt liv // Taylor.

Nu har jag fått nog.
Jag ringde ju soc för att hoppas på att allt skulle bli bättre, men blev det de?
NEJ! det blev det inte.
det blev nästan bara värre. -.-
jag har fått nog ! allvarligt talat, det känns som om jag vill dö just nu, som om jag vill ta självmord!!!!!
jag har fått självmordstankar!!??!?!
kan ni fatta det? jag mår INTE BRA!
jag hatar min mamma, jag hatar min pappa. jag hatar ALLA!
det ända jag vill just nu är att dö!!
jag vill inte leva!
JAG VILL INTE!
jag vill leva ett liv som är värt att leva, jag vill inte leva ett jävla skit liv som jag gör nu.
det är inte ett liv !
Om ni bara skulle fatta hur jag känner så skulle ni förstå! ni skulle nog redan varit döda...
det ända som håller mig kvar på jorden är, hayley, mormor, min morbror, troy, och min bästa kompis !
utan er skulle jag vara död nu.
Jag vill dö, men samtidigt inte..
Jag vet att skulle jag dö, så skulle jag ha det bra, men skulle jag dö skulle jag aldrig få se mina nära och kära igen, jag skulle inte kunna leva livet.
livet är svårt, alla där ute !
glöm inte det, men sluta aldrig kämpa.
Jag kan inte fatta att jag inte får gå ut förrens jag har snackat med en psykolog?!
det är fan 13 dagar kvar !
och på 13 dagar får jag inte träffa NÅGON?!
kan ni fatta hur jag känner..?
mitt liv suger!
pappa är alkis och totalt efterbliven.
Mamma tror hon är en bra mamma, men aldeles för självupptagen för att inse att hon inte är en bra mamma, det är nog mest hon som får mig att må dåligt, för hon fattar VERKLIGEN INGENTING !
Jag är trött på att gråta och vara depprimerad varenda jävla dag.
detta kommer fan inte sluta bra, inte utan alkohol och tobak iaf, kanske till och med knark.
jag orkar inte mer, kan ingen fatta det!
jag har mått dåligt i kanske 4 år nu, jag pallar inte mer!
ni kanske tror att jag gör allt detta för uppmärksamhet, men fyfan vad fel ni har.. jag visar inte ens att jag mår dåligt.
Det ä bara här jag kan uttrycka mig och säga som jag känner!
säga att jag inte orkar mer, och säga hur jag känner och har det.
Hur kan jag ha fått sån otur att få TVÅ dåliga föräldrar?
Dom flesta har en bra och en dålig, men jag har TVÅ?!
är detta rättvist? förkännar jag detta?
vad har jag gjort så att jag har fått det såhär?
okej, jag får kläder och sånt, men min mamma hjärntvättar mig! hon dödar mig innifrån och utåt, jag håller på att tappa allt.
jag håller på att bli galen! jag är jävligt förvirrad!
jag vet inte vad jag ska ta mig till.
soc säger att dom ska hjälpa mig, gör dom det? nej!
dom sa att dom skulle ringa mig innan dom skulle snacka med mina föräldrar, gjorde dem det? NEJ!
då vet dom ju inte ens vad som har hänt! FÖRHELVETE!

jag kan inte leva såhär i 3 år till! jag kan inte..

en bild kan säga mer än tusen ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0