Hayleys tur

Hej. Jag är så jävla förbannad på min pappa och hans idiot fru och hennes barn. Jag hatar henne så jävla mycket, hon har hjärntvättat min pappa och nu vågar han knappt säga till om någonting. Fast det vågar ingen i hela fucking familjen och vi är över 6 stycken. Hon är som nån jävla bidrottning och tror hon bestämmer över allt och alla. Och det är alltid jag och mina syskon från pappas sida som får skiten men aldrig hennes små ''änglar''. Jag har bara så lust att smälla till horan!!!! Hon kallar mig bortskämd och uppkäftig, men jag är så långt ifrån bortskämd man kan vara. Tex när hon var på ikea så köpte hon små gosedjurs råttor till SINA barn men inte till pappas. Hennes äldsta barn är 12 och fick en sån. Mina syskon är under 7 och är ju tillräckligt små för att kunna ha en sån utan att se ut som idioter. För en 12 åring vill inte ha nån jävla 10-kronors råtta. Och hon fick liknande saker i julklapp som min lillasyster som är hälften så gammal och inte ens det. ASSÅ seriöst, jag förstår mig itne på henne. I D I O T. /hayley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0