Hayley is sick and can not write, therefore I write!

kära dagbok...
Nu är klockan 11.00. Jag har aldeles nyss vaknat så jag är sjukttrött!
och jag har världens problem!
Jag har kille.. Troy.
MEN, jag tror jag gillar en annan.
JAG VET!  jag älskar troy jätte mycket, men han andra har en väldigt stor betydelse för mig med, och vi har hållt på som fan innan...
Men jag vet inte hur jag ska göra.. Allvarligt, Troy är perfekt, men han andra är det med.
Men troy är i min ålder, det är inte han andra, han är några år äldre..
usch, jag vet inte vad jag ska göra, jag känner mig så elak mot Troy när jag går runt och gillar en annan med och inte bara Troy.
Är det normalt i ett förhållande där killen varit otrogen en gång? Det har Troy varit, det kan jag erkänna.. Efter det dumpade han mig och gick till den tjejen men sedan tog jag tillbax han för jag älskade fortfarande han.. Jag älskar han såklart han nu med, men han andra tycker jag med om, men inte på samma sätt, det är svårt att förklara!
Jag kommer inte dumpa Troy för han, men det är jobbigt att tycka om två samtidigt.
Men troy betyder mer för mig än vad han gör.
Det värsta jag vet är när folk är otrogna, men har jag med blivit på väg till otrogen ? :o
det får inte hända! Jag älskar Troy över allt på hela jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0